Szerepjáték ötletek

Üdvözöllek kalandor!

Unatkozol de mégis tele vagy ötletekkel? Nincs játszótársad akivel átélhetnéd az új kalandokat?  Hát itt megtalálhatod. Ezen a helyen leírhatod a szerepjáték ötleteidet melyekre jelentkezhetnek a többiek.  Több ötletet is írhatsz nincs limit. Ha megtaláltad a szerepes társadat (barátot, ellenséget) akivel szívesen végig vinnéd az adott történetet írd ki, hogy már nem aktuális az a bizonyos játék ötletre való jelentkezés. 

Ahhoz, hogy megkönnyítsd az érdeklődők dolgát linkeld be a karaktered adatlapját melyet a Játékosok menüpontnál a karakteredre kattintva  tehetsz meg. Fontos, hogy ne a Bejelentkezés menüpontnál lévő URL címert másold ki. 

Vélemény, hozzászólás?

17 hozzászólás érkezett az alábbi témában: “Szerepjáték ötletek

  1. Hellosztok.
    Az az ötletem támadt, hogy ki használnám Van múltját konkrétan azt a részét amire nem emlékszik. Persze meg probálnék aktívan részt venni benné és akkár emlék képpek formályában is történhetne egy vissza emlékezés formályában is történhetnek reagok. Ugy értendő, hogy leírsz egy kis részletett én pedig az emlékben cselekszek. Mint a rendes játék csak két idő síkon folyna egyszere, meg helyszínen.

  2. Sziasztok!
    Lenne egy játék ötletem.
    Megumi sétálni indul és el keveredik a hajókhoz, a part felé. Meglátja a hatalmas hajót, amely éppen úgy feneklett meg, hogy a szírt széle, mint egy felvezető éppen a hajóra vezet. Ez egy hatalmas hajó, amely az 1800-1900 évek körül feneklett meg. A sztorija, hogy egy testvér pár (fiú lány), a szüleik nélkül szállt a hajóra, mivel éppen szüleikhez készültek, akik üzleti ügyben utaztak el. A testvér pár két tagja közül a fiú az idősebb, mindössze két évvel. A hajóra egy gonosz boszorkány is felszállt, aki áldozatok után kutatott kísérleteihez. A hajón sok romlott alak volt, mint például a gyönyörű énekesnő, aki pénzért össze feküdt fűvel, fával, és zsarolt másokat önös érdekei és pénz miatt, vagy a pincérek egy része, a vendégek nagy része és a másodtiszt, aki gazdag vendégektől lopott, azokat zsarolta és sóvárgott a hatalom és gazdagság után. A hajón egy egész kicsi maffia szervezet alakult ki. A boszorkány szépen megátkozott a hajón mindenkit, aki romlott volt, vagy engedett a csábításnak. A hajó kapitánya tisztességes ember volt, így a boszorkány őt megkímélte, sőt viszonyt folytatott vele. Kinézte magának a testvérpárt alanynak, de azok nem engedtek a boszorkány csábításának, így a boszorkány dühében megátkozta a hajót és a rajta lévőket. Az átok szerint egy fiú és egy lány kell, hogy a hajón legyen egy időben, s ekkor a hajó “feltámad” és útjára indul. Felelevenedik minden. Elindul az óra, eltűnnek a törött asztalok, székek, padló, újra olyan lesz, mintha most készült volna. A két szereplő (az egyik Megumi) a hajón bolyong egy órát, amiközben megtalálják a kapitány által írt hajó naplót. Bele olvasnak és amikor az átok szót felolvassák, minden megváltozik körülöttük. Mindketten korabeli ruhát kapnak és részt kell vegyenek a hajó “életében”, különben a lelkek megölik őket. Rabságba esnek egy bolyongó hajón, ami hol feltűnik, hol el. Előbb- utóbb, ha nem találják meg a kiutat, és jutnak ki a hajóról, akkor maguk is elátkozott lelkekké válnak. A kijutás kulcsa az ikerpár, akik próbálnak nekik segíteni és hol itt, hol ott a megoldások kulcsát adják, elmesélnek történeteket, és próbálnak jó szellemekként a gonoszak között segítséget nyújtani, ahogy a kapitány szelleme is. A hajóról akkor tudnak kijutni, ha nem esnek bűnbe és a taton rendezett fogadáson megtörik az átkot a boszorkány medáljának szétzúzásával, így ki juthatnak, habár a vízbe zuhannak, és látják a nyugovóra térő lelkeket, akiket ezzel felszabadítottak és a hajó maga is darabokra hullik. A taton több rendezvényt is tartanak, de csak az egyiket lesz ott a boszorkány. Ha a kalandok közben lopnak, vagy az elrejtett kincseknek és a csábításoknak engednek, akkor azonnal elátkozottá válnak és a hajón bolyongó átkos szellemek lesznek az idők végezetéig. Ezért nem árt óvatosnak lenni. 🙂
    Természetesen, minden ötletre nyitott vagyok!

  3. Helló!
    Romantikus, akció játékötlettel jöttem, ami nálam ritka. 😀
    Sztori: Xavier az erdőben bolyong mikor egy menekülő nőbe botlik aki halálra van rémülve. A nő nem tudja megmondani pontosan mi vagy ki üldözi csak azt tudja hogy erős és veszélyes. Xavier megpróbálja megnyugtatni a nőt aki egy pillanat alatt elájult mely a férfi számára meglepő volt. Ekkor Xavier is elveszti az eszméletét és mikor magához tér egy fotelben ücsörög egy kellemes kinézetű kis házban. Ekkor emlékek villannak fel a szeme előtt (Randik, házasság stb.) Persze ez mind hamis emlék. Mikor felkel hogy körbe nézzen találkozik a “feleségével” azzal a nővel akivel az erdőben találkozott korábban. Jól elvannak, de valami mind a kettejüknek gyanús.Végül kiderül hogy mind ez csak egy trükk volt, melyet egy burokban létrehozott világnak köszönhetnek mely valójában felemészti az oda kerülőket.

  4. Sziasztok!
    Olyan személy jelenetezését várom, aki egy kalandregényben részt venne. A történet csak kiindulópont, hogy miért érkezne a hegyre, de hogy mi hogy alakul azt a játékra illetve a partneremre bízom.
    Rólam: Én mindenre vevő vagyok. Kisregényt is tudok írni ha szükséges. Általában E/3-ban írok és figyelek a társam igényeire is. Bármikor fent tudok lenni csak a partnerem jelezze hogy mikor ér rá. Illetve ha nem megy a játék akkor nem haragszom meg ha az szóvá van téve. Én is jelzem ha lapos a sztori. Ötleteim vannak elég sok, szinte minden műfajhoz, szóval lehet válogatni. Kisebb helyesírási hibákat szoktam véteni, de nem olyan vészesek.
    Történet:
    A magányos helység hatalmas titkot rejt, melyet sokan próbáltak megfejteni, de mind hiába. Rengeteg harcos próbálta megkaparintani a hegy csúcsánál található barlang féltve őrzött kincsét ám az nem hagyta magát. Legnagyobb meglepetésükre egy nőt találtak a barlangban, aki egy fahéj ágakból készített fészekben aludt egészen addig amíg meg nem zavarták a nyugalmát. Ébredése után egy hatalmas főnixmadárrá alakulva kergette el a betolakodókat, ám azok akik a hegyre merészkedtek sokszor meghaltak menekülés közben, hisz a hely rengeteg veszélyt rejt a nem oda valók számára. Ám valaki túlélte és egy apró mégis értékes zsákmányt szerzett. Mina egyik aranytollát melyet előző életében hullajtott el. A toll láttán sokan pletykálni kezdtek és hősöket béreltek fel, hogy szerezzék meg a főnixmadarat.
    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=306

  5. Hali!
    Ötlettel érkeztem ami remélhetőleg nem csak az én fantáziámat mozgatta meg.
    Xavier az egyik legjobb informátor és beszerző a szigeten ezért sokan keresik. Ám arról szinte senki se tud hogy ki is ő valójában… Egyik este miközben bolyong valahol a városban, egy személy leszólítja mert információt akar valakiről vagy valamiről, de mikor meglátja az illető Xavier arcát bevillan neki hogy mintha látta volna már valahol. A bevillanás azért történt mert az illetőt Xav már egyszer megtisztította majd törölte az emlékeit. Innentől kezdve elkezdni a másik felet érdekelni honnan ismerheti és közben egy remek kis kalamajkába keverednek, ami végül lebuktatja a férfit.
    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=697

  6. Helló!
    Egy vagy több karaktert keresnék egy közös kalandozásra, esetleg szörnyvadászatra. Abban is benne vagyok, hogy most kivételesen a karakterem legyen az, akire vadásznak vagy xy okból kifolyólag üldözik.
    Szinte mindig fent vagyok, ha nem, akkor azt úgy is kiírom a chat-re, tehát szó nélkül nem tűnők el.
    Természetesen más ötletre is vevő vagyok, ha úgy tetszik, és szeretem is, ha nem csak én viszem a történéseket. Helyszínt együtt választanánk, ha nem baj.

  7. Cím: A labor szökevények
    Ez végülis egy olyan játék lenne ahol Jacknek a kisérletei ki szabadulnak valahogy és a szigeten kóborolva keseritik meg az itt lakok életétt. Jack persze egy csapatal el indul befogni a lényeket. A játék több helyen játszodna de csak egy helyen lenne Jack a többin inkább az egyik befogó “embere”. Napi egy reagot biztos tudok írni még munka mellet is. Ha fel keltette az érdeklődésedet írd le a helyszínt is ahol játszani szeretnél és irhatsz is oda. Nyitott vagyok ha valakinek van valami külön ötlete vagy kivánsága.

  8. Sziasztok!
    Új vagyok az oldalon és szeretnék egy jó kis történetet összehozni mely várhatólag nektek is tetszeni fog.
    Evelyn vissza tért a szigetre a legnagyobb titokban hogy megszerezze a borostyán nyilat mely hatalmás erővel ruházza fel tulajdonosát, ám ezt a mágikus tárgyat még senki le látta legalább is nincs olyan személy aki élne még. Egyesek szerint az alvilágban mások pedig azt állítják hogy valahol egy eldugott helyen található az egyik hegyégnél. Evelyn mészárlásba kezd az alvilágba hogy meglelje a nyilat, de bele unt abba hogy nem beszélnek a démonok, ezért kínzáshoz folyamodik még végül alkut nem ajánlanak neki. Hogy mit az majd kiderül.
    Mindegy hogy ki jelentkezik rá csak lehetőleg kerek mondatokba válaszoljon.
    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=637

  9. Üdv mindenkinek.
    Nos, új vagyok ebben a társaságban, és próbálok kihozni egy történetet, aminek az alapja a karakterleírásomban megtalálható.
    Itt igazából olyan folytatásra gondolok, hogy lemegyünk az alvilágba, és ott nem éppen barátságos fogadtatás várna ránk.
    Minél többen jöttök, annál jobb.

  10. Sziasztok!
    Rosszalkodni támadt kedvem így egy olyan ötlettel álltam elő ami remélem másnak is tetszik majd.

    A megszállt test és a tiltakozó lélek.
    Inami egy nagyon kedves és gondoskodó személyiség. Sose ártana senkinek ha nem muszáj így sokan szeretik és keresik a társaságát. Ám amióta megtudta, hogy nem is ember hanem erdőjáró azóta megváltozott minden. Furcsa dolgok történnek a közelében amiről sejtelme sincs mitől lehet de, hogy nem ő csinálja az is biztos. Szerencsére ennek ellenére is sok barátja van akikkel nagyon jól elvan de azért kezd aggódni ezért egyre óvatosabbá válik ám túl késő. Haza felé menet furcsa zajra lesz figyelmes és mire megfordul egy meztelen nő áll előtte aki megragadja majd fojtogatni kezdi végül megszállja Inami testét. Onnantól kezdve a lányt mintha kicserélték volna. Cseppet sem volt visszafogott sőt flörtölésbe és incselkedésbe kezdett minden férfival akinek megakadt a szeme rajta végül az egyik barátját próbálja majd elcsábítani hogy bűnbe vigye őt is és saját magát is ezzel a megszálló démon győzedelmeskedik. Legalább is ez a terve. Az a személy aki jelentkezik rá természetesen úgy alakítja a dolgokat ahogy szeretné. Én csak örülök neki ha vannak saját ötletek.
    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=556

  11. Szép estét!
    Egy nem átlagos ötlettel jöttem ma ide hozzátok.
    Orion az utolsó mágus nagymester aki még életben van. Reménnyel teli szívvel kezdte el felkutatni utódját akinek átadhatja minden tudását idővel. Hosszas kutatás után talált is egy megfelelő jelöltet ám annak mohósága és türelmetlensége majdnem Orion vesztét okozta. Orionnak sikerült az ifjú mágus fölé kerekedni ám ellenfele egy erős átokkal sújtotta a férfit. Az összecsapás óta Orion képtelen visszaváltozni eredeti fiatalos külsejébe és használni a mágiájának nagy részét, így most egy öregember képében keresi azt aki megtudja tanulni azt az erős ellen átkot ami felszabadítja majd őt. (Nyitott vagyok a változásra is a játék során.)
    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=437

  12. Sziasztok! ^^
    Történet: Jáde egy tengerparti bárban kiszemel egy férfit akit megpróbál elcsábítani hogy később táplálkozhasson az illető életerejéből. Mindent bevet hogy sikerrel járjon így nem fél bevetni az alkohol mellé női bájait. Ám akármennyire is próbálkozik sehogy sem tud olyan helyzetet kialakítani mely számára kedvező lenne. Végül feladja mert megkedvelte az illetőt és nincs szíve megrövidíteni annak az életét.
    Férfiak jelentkezését várom akik elnéznék a karakterem próbálkozását és bénázását. 😀
    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=489

  13. Sziasztok!^^
    Játszó partnert keresek egy igen csak érdekes szerepre. A partner lehet férfi és női karakter is a lényeg, hogy szép kerek mondatokat írjon és értelme is legyen a dolognak vagyis legyen tartalma. Az ötletem pedig a következő.
    Syerra egy ősi Maya templom mélyén alszik mely a felszín alatt található úgy 200 méterre, de egy földrengés megnyit egy utat mely egyenesen a templomhoz vezet. Valaki (a játékos partner) behatol az ősi építménybe melyre Syerra felébred, ám semmire sem emlékszik az elmúlt évezredekből és ő maga sem tudja, hogy mi is ő valójában. Ennek az oka a hosszúra nyúlt álom így csak azt tudja, hogy egy sötét nyirkos helyen van valami oltárszerűségen és minden áron ki akar jutni a felszínre. Itt találkozik egy idegennel aki segít neki kijutni és idővel emlékezni, ám addig sok teendőjük lesz mivel a nő ereje sokszor a felszínre tör és néha alakot is vált amiről nem tud mivel ez csak akkor következik be mikor alszik. Ezek a kis alakváltásai és a felszínre törő ereje feltűnést kelt a szigeten és többen is megpróbálják elfogni, hogy felhasználják a nő erejét.
    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=440

  14. Sziasztok!

    Játszótársat keresek Azuna démonom mellé.

    Történet: Azuna a mágikus világ egyik legkeresettebb démona mióta megszökött alvilági börtönéből a bátyával. Miután elváltak egymástól kénytelen volt bujdosni, de valaki mégis sikeresen előcsalogatta. Azuna egyetlen gyenge pontja az emberi életéből maradt maradványai melyekből már csak a koponya van meg. Ezen mágikus szigeten rejtette el de valaki tudomást szerzett róla és minden áron meg akarja szerezni azt, hogy irányítása alá vonja a nőt aki persze mindent megtesz, hogy ezt megakadályozza.
    Na most vagy egy rossz fiú kéne aki megpróbálja ezt véghez vinni, (Azuna irányítása) vagy egy csatlós aki segíti Azunát, hogy mindez ne következzen be.
    Igényes társat keresek aki szépen fogalmaz és nem rendez le két mondattal.
    A karakterlapom megtekinthető az alábbi linken.

    http://www.mysticanime.hu/jatekosok/?id=169