Ötletdoboz

Üdvözöllek az ötletdoboznál!

Ha van valami ötleted, hogy hogyan fejlesszük az oldalt akkor itt leírhatod!  Minden ötletet szívesen várunk. Segíts, hogy az oldal színesebb és jobb hely legyen. Helyszínek? Fejlesztések? Hátterek esetleg régi helyszínek módosítása? Ide bármit leírhatsz amit csak szeretnél.

Vélemény, hozzászólás?

23 hozzászólás érkezett az alábbi témában: “Ötletdoboz

  1. Sziasztok!
    Lenne egy helyszín ötletem.
    Helyszín neve: 24. körzet vagy Titkos bázis (amelyik jobban illik a listára. Egyik másiknak az elnevezése.)
    Leírás: A 24.- es körzet egy katonai titkos bázis, ahol tudósok végeznek kutatásokat, fejlesztéseket és kísérleteket. A bázis hollétéről főleg azok tudnak, akik ott dolgoznak, vagy akik alapos kivizsgálást és eskütételt követően engedélyt kaptak és megtudhatják a pontos helyet. A köznép előtt a bázis tevékenysége ismeretlen, még a katonai és egyéb szervek előtt is. Kis kör tud a pontos tevékenységéről. Eredeti tevékenységük fegyver fejlesztések (ebbe bele tartozik a gépjárművek, helikopterek, repülők, rakéták, ágyúk, robbanó eszközök (kézigránát) és egyéb eszközök is, mint pl. különböző kézi eszközök, lőfegyverek, szúró-vágó eszközök, stb.), informatikai, hírszerző eszközök (számítógépek, műholdak, telekommunikációs eszközök, kamera és hangrögzítő eszközök, stb.) fejlesztése, a “Tökéletes katona” projekt résztvevőinek (annak a kis körnek, mely összesen 10 embert jelent) ember kísérleteinek lebonyolítása, újoncok kiképzése a titkos projektekhez és a katonaság részére, és a kifejleszteni az egyre hatékonyabb biológiai anyagokat a hadviselés számára. A bázis vezetője George Witchkok Parancsnok, a tudósok vezetője pedig Prof. Dr. Samuel Teiler PhD. Az egész komplexumhoz különböző kísérleti laborok, irodák, lakórész, edzési lehetőségek alkotják, mivel az itt dolgozók ritkán hagyhatják el a komplexumot. A bázis biztonsági rendszerét a professzor úr által alkotott mesterséges intelligencia látja el, ezért amikor az MI (mesterséges intelligencia) működésbe lép valamiért, akkor az egész bázis szinte életre kel, mert ő mindenhol ott van még a fürdőben, a wc-n és a tükörben is. Mindenről kép és hangrögzítés készül. A bázis biztonsági rendszere: Syenan (Syena), az az Úrnő, mivel mindenhol és mindenkor ott van. A bázis fegyverzetét, a számítógépeket és az egész komplexumot ő védi akár külső, akár informatikai támadásról legyen szó, még a műholdakat is felügyeli. A rendszernek van egy android teste, így fizikai megjelenése is van a hatékonyabb felügyeletért. A professzor úr felügyeli a saját MI-jét. Syena android (emberi) megjelenése egy hosszú fekete hajú és pink szemű lány, akinek van egy dekor szemüvege, és mindig csinosan, mégis sportosan öltözködik. Teste igen komplex, összetett és a Föld legellenállóbb anyagából készült a váza. Ide a belépés csak engedéllyel történhet, ill. minden ajtó megfelelő jogosultságra beállított mágneskártyával nyílik, de van rajtuk rendes hagyományos zár is, amihez van hagyományos kulcs is.
    Köszönöm szépen. ^^
    (Ha kell le lehet rövidíteni a szöveget, ha túl hosszú. ^^ )

    • Még tovább rövidítettem a leírást, remélem jó lesz. ^^
      Leírás: A 24.- es körzet egy katonai titkos bázis, ahol tudósok végeznek kutatásokat, fejlesztéseket és kísérleteket. A bázis a lakatlan sziget mellett elterülő, rejtett részen található, a hegyek mögött. Eredeti tevékenységük fegyver fejlesztések informatikai, hírszerző eszközök fejlesztése, a “Tökéletes katona” projekt ember kísérleteinek lebonyolítása, újoncok kiképzése a titkos projektekhez és a katonaság, titkos szolgálatok részére, kifejleszteni az egyre hatékonyabb biológiai anyagokat a hadviseléshez. A bázis vezetője George Witchkok Parancsnok, a tudósok vezetője pedig Prof. Dr. Samuel Teiler PhD. Az egész komplexumhoz különböző kísérleti laborok, irodák, lakórész, edzőrészleg alkotják, mivel az itt dolgozók ritkán hagyhatják el a bázist. A bázis biztonsági rendszere: Syenan (Syena). Becenevén: Úrnő, mivel mindenhol és mindenkor ott van (android, emberi test formájában is, külső formája egy hosszú fekete hajú és pink szemű lány). Irányítja a fegyverzetet, a számítógépeket és az egész komplexumot, és ő védi akár külső, akár informatikai támadásról legyen szó, még a műholdakat is felügyeli. Felügyelője a professzor úr maga.

  2. Helló. Lehetne egy dátum mutató a játékosok menüpontnál. Ez azért lenne jó mert látnánk ki mikor volt fent és akkor nem várnánk potyára a másikra. Ez akár lehetne a listán szereplő nevek mellett is.

  3. Az Őrület Piramisa
    Van egy remekbeszabott bóvlinak tűnő medalion, ami járja a világot. Kézről-kézre jár a világban és ha megfelelő energiaszintű lényre talál, akkor azt elragadja és egy másik világba viszi, a piramisba, aminek a kicsinyített mása hozzá került. A piramis egy ismeretlen helyen, egy ismeretlen dimenzióban van, aminek eddig mindenki csak a piramison belüli részeit látja. A piramis folyamatosan változik és igyekszik csapdák, vagy szörnyek idézésével az áldozatai életére törni, hogy őket is megszerezze a seregébe. Sokak szerint a piramis maga egy gonosz lény, míg mások szerint a piramis “vörös szektorában”* vár a szerencsétlen áldozatokra a megelevenedett, tömény gonoszság. A piramis egy küldetéssorozat. Amiben, ha megpróbál az illető egy hirtelen (mondjuk csapda miatt) megjelent úton egy szintet ugrani, azt megcsapja az áram. Minden hibánál erősebbet kap. Ha valaki külső fegyvert visz be, az is büntetést von maga után. A barna szektorban kezd az utazó és egy vörös, kristályból készült oldalra jut át végül, ahol is már látszik valami derengés kívülről, de, hogy ezt tudjuk, micsoda, először is el kéne jutni addig. A piramis hatalmas kincseket és az emberiséggel egyidős, vagy még ősibb ereklyéket is rejthet, ám ennek kiderítése a bátor utazókra vár. Az egyetlen ember, egy jós, (Akinek álma után megjelent a medalion, hogy eltűnjön gazdát keresni.) aki állítása szerint az ajtótól egy hídon át sétált át a kapuhoz, ami a győztesek jutalma.

  4. Sziasztok!
    Szeretném egy ötletemet figyelmetekbe ajánlani.
    Arról lenne szó, hogy a kép duplikációkat (valaki más már ezt a képet használja) elkerüljük létre lehetne hozni egy képtárat mind a karakterek, mind a házak vonatkozásában. (Ez az egyik karakterem Donna Wagner miatt jutott eszembe, de pl. a házaknál is észre vettem, hogy az egyik karakter ugyan azt a képet használja háznak, mint az én Saeko karakterem háza. De persze én is véletlenül bele sikerült fussak, a más már használja ezt a képet dologba egy karakterem házánál. Candie is járt így Elizabeth karijával egy gif kép miatt, amit a játék mester eltávolított. Szóval nem bántás!)
    Úgy képzeltem el, hogy a képtárban szerepelne a karakterek neve, a karaktereinek képei, a mellék karaktere (pl. házi állat, vagy társ, vagy egyéb) és a házának képe, egymás mellett. Karakter neve Képe Mellék karakter képe Háza felíratok alatt.
    Ezt a régi és új játékosok figyelmébe lehetne ajánlani, hogy amikor létre hoznak egy új karaktert ezt nézzék meg és vegyék figyelembe, így elkerülhetőek lennének az ilyen esetek. Ennek lehetséges kivitelezéséhez, ha ez az ötlet megfelelő, ti jobban értetek, ill. ti jobban tudjátok, hogy lehetséges-e egyáltalán ennek megoldása.
    Köszönöm, hogy elolvastátok. :3

    • Az oldal tárhelye és kapacitása túl hamar telne be ha képgalériát használnánk. Nem véletlen torlójuk a 6 hónapnál régebbi egyszer használt képeket. Emellett nincs felesleges pénz forrásom pénz forrás mely a bővítésekre szolgálna. Elizabeth jól tudta hogy a giffen ki szerepel (Black Hanekawa) mégis használta holott tudta hogy Celetyához tartozik.

  5. Helló!
    Helyszín ötlet: Witherbrooke
    Maga a hely egy elhagyatott, többszörösen elátkozott város. Itt mindennaposak az éjfélkor feltűnő sétáló hullák, amik furcsa módon tudnak gondolkodni, ravasz, emberlelkeket evő árnyak, vagy akár csak pletykás, öngyilkosságig kísértő szellemek. Ne is beszéljünk maga a föld alatt végigfutó katakombákon, amelyekben rendszeresen temettek el élve különböző ártószándékú démonokat, boszorkányokat és egyéb lényeket. Ez még hagyján! Ugyan! Van ilyen máshol is, azonban maga a gondatlan, omladozó templom és a mögötte lévő temető ősi titkokat rejtenek, meg sem említve, hogy ide még mindig járnak más városokból és falvakból… akasztani. Ha itt jársz fuss, szaladj! Mert, ha nem, akkor könnyen lehet, hogy örökre itt ragadsz, méghozzá holtan.

    • Komplett átalakítást igényelne a dolog. Ha törlök egy menüt akkor a többibe is bele kell nyúlni és lehet elveszne pár dolog amit nem tudok pótolni. Úgyhogy a facebook átalakítást nem fogadom el. Aki meg akar adni elérhetőséget az megteheti a kapcsolatoknál vagy privátban.

  6. Helyszín ötlet.
    Név: Fekete nap város.
    Leírás:
    Ez a város az egyik legrégebbi a szigeten. Azért épült, hogy a különböző fajú lények egyűt tudjanak élni. A város a fellegekből nyúl le a föld alá és így mindenki meg találhatja a neki meg felelő helyet. Rövid időn belül nagy lett a népesége és ez sokk gonddal is járt, hamar kitört a káosz ami nagy pusztítással járt, ez miatt a városban sokkal kevesebben élnek, de így is a 4. leglakottabba a szigeten. Mára már helyre ált a rend és zavargások is csak nagyon ritkán vannak. Azonban itt a legkevesebb ember, mivel itt más törvények uralkodnak amik nem védik meg őket.

  7. Esetleg lehetne némi változtatást végbevinni a játékosok adatlapján. Engem momentán zavar, hogy bármilyen képet szeretnék feltenni négyzetes keretben levágja, és így szerkesztgetem, hogy normálisan látszódjon. Másfelől lehetne nagyobb teret is biztosítani nekik, mivel az egészalakos képek részletei így elvesznek kicsiben.
    Ami még hasznos lenne ha az adatlapon vagy valahol láthatnánk, hogy az adott játékos mikor volt utoljára aktív, illetve folyamatos értesítést kapnánk, ha valaki ide, vagy a társkeresőbe ír.

  8. Egyetértek Inamival, tényleg jó lenne ha valamilyen formában lehetne egymással kommunikáni ha az adott illető nincs is fent, mert így tényleg nehéz, hogy folyton lesni kell ki mikor aktív. Esetleg postaládaszerűen lehetne megoldani, vagy valahogy úgy, hogy a régebbi privát chat-hez állandóan hozzá lehessen egyszerűen és újból férni, mint facebookon.

  9. Helyszín ötlet, lehetne egy űrlift mint játszhato helyszín, mint az UQ holder-ben vagy a To aru majutsu no index-ben.
    Leírása pedig
    A szigeten található a világ első űrliftje amit egy különleges generátor ami a környezetből nyeri ki a mágikus energiát ezzel hajtva a liftet. A tetején egy kisebb város méretű bázis található, itt éttermek fürdők és szórakoztató helyek találhatóak némelyik helyen van gravitáció némelyik helyen pedig meg szűnteték. A bázison vannak elzárt részlegek is amik főleg laborok és hangárak ahonnan a Holdra szeretnének hajókat indítani.